• Warunki i formy dostawy

- Składanie zamówienia-

1. Kupujący składa zamówienie wybierając produkty z oferty i wrzucając je do wirtualnego koszyka.

2. Platforma zakupowa jest dostępna dla Kupującego przez całą dobę.

3. Użytkownik wybiera opcję dostawy. Istnieją następujące opcje:

- paczkomaty InPost (max waga 25 kg na paczkę)

- przesyłka kurierska InPost (max waga 30k g na paczkę)

- przesyłka kurierska za pobraniem (max waga 30 kg na paczkę)

Gdy wartość koszyka przekroczy 350 zł netto dostawa realizowana jest na koszt sklepu (do wagi 30 kg w przypadku kuriera, 25 kg w przypadku paczkomatu; do każdej kolejnej paczki doliczana jest opłata za kuriera lub paczkomat).

 

UWAGA

Sklep hawankiuanki pokrywa koszty przesyłki, która osiągnęła minimum logistyczne i której waga nie przekracza 30 kg. Jeżeli zamówiony towar przekracza 30 kg lub jest to paczka gabarytowa hurtownia skontaktuje się z klientem celem ustalenia ostatecznych szczegółów i kosztów wysyłki.

Np. Kupujący zamówił towar za 200 zł – koszt transportu po stronie Kupującego.

Kupujący zamówił za 400 zł i nie przekracza jednej paczki kurierskiej - koszt po stronie sklepu.

Kupujący zamówił za 400 zł, ale towar trzeba spakować w dwie paczki kurierskie - za jeden transport płaci sklep, a za drugą Sprzedający.

Kupujący zamówił za 700 zł, towar trzeba spakować w dwie paczki- za obie paczki płaci sklep

Kupujący  zamówił za 700 zł, ale spakować go trzeba w 3 paczki kurierskie- za dwie płaci sklep, za jedną Kupujący.

4. Klient wybiera opcję płatności. W zależności od tego, którą opcję dostawy klient wybrał, możliwe są następujące płatności:

- przelewy24

- przelew bankowy

- płatność u kuriera

5. Kupujący otrzyma maila z podsumowaniem zamówienia.

W przypadku wybrania przelewu bankowego, w mailu będzie podany nr konta, na które należy wykonać przelew za zakupy

6. Koszt transportu

- paczkomat 12 zł

- paczkomat pobranie 15 zł

- paczka kurierska 17 zł

- paczka kurierska za pobraniem 20 zł


-Realizacja zamówień-

1. Kompletacja towaru trwa 1 dzień roboczy, 

2. Dostawa towaru przez firmę kurierską Inpost zazwyczaj trwa ok 1 dzień roboczy.

-

Reklamacje-

1. Reklamację należy zgłosić na adres w zakładce KONTAKT

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

- nazwę, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji – data złożenia zamówienia

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

3. W przypadku uszkodzeń towaru przez firmę kurierską należy załączyć protokół szkody, który posiada kurier

4. Reklamacje klientów są rozpatrywane indywidualnie w ciągu 14 dni od zgłoszenia.